Könyvírás, ó te csodás!

Sziasztok! Csodás napot!

Vallomásom van Számotokra.

Két dolog miatt is.

  1. Annyira izgulok, hogy muszáj elmondanom Nektek, mit dolgozom 3 hete 🙂
  2. Elnézéseteket kérem az elmúlt hetek csöndjéért.

Olyasvalamibe fogtam, aminek minden percét imádom.

3 hete kezdtem el életem első könyvének írását. Minden napom a könyvírás jegyében zajlik, teljes fókuszálással. Mivel a könyv mielőbbi elkészülte a legfőbb célom, ezért minden egyéb dolgot ennek fényében végzek.

És hogy miről is szól a könyv?

2008-ban kétszer műtöttek endometriózis petefészek cisztával. Miután 2012-ben harmadjára is kiújult a betegség, eldöntöttem, hogy többet nem fekszem kés alá.

Eldöntöttem, mert hittem benne, hogyha ez a cucc valahogy idenőtt magától a szervezetembe, akkor ugyanígy el is tud tűnni!

Elkezdtem kutatni a gyógyulás kulcsát, és a betegség eredete utáni kutató expedíciót indítottam.

A kutatásomnak és az általam alkalmazott módszereknek meglett az eredménye. A testi-lelki és tudati szinten egyaránt alkalmazott rendrakásnak, gyógyításnak köszönhetően eljutottam odáig, hogy 2015. november 12-én a nőgyógyász Orvosom megállapította, hogy az endometriózis eltűnt mind a két petefészkemből!

A könyv a gyógyulásom útját írja le. Megosztom az Olvasóval azt a több mint 20 pontból álló módszertant, mely eljuttatott odáig, hogy további műtét, hormonális kezelés, vagy gyermekvállalás nélkül meggyógyítottam az endometriózist.

A gyógyulás egyik alap pillére az étkezés megváltoztatása. Így a könyvben részletesen írok a vegán életmód egészségre gyakorolt gyógyító hatásairól, és a húsevés egészségkárosító mivoltáról.

A könyvet pedig minden olyan nőnek írom, akik életét a különböző nőgógyászati betegségek, főleg az endometriózis nehezíti meg, és akik megoldást keresnek egy újból egészséges élethez.

A könyvhöz készül közben a honlap is, amint elkészült, jelzem Nektek. 🙂

Ha az ismerettségi körötökben, szeretteitek körében van olyasvalaki, aki endometriózisban szenved, osszátok meg Vele a jóhírt, hogy van egy lány, aki meggyógyult az endoból, és hamarosan kezébe veheti a gyógyulásáról szóló könyvét 🙂

Szeretettel ölellek Benneteket,

katus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kata

Posted on február 2, 2016, in Életmód, Csak tudatosan érdemes, Endometriózis. Bookmark the permalink. 2 hozzászólás.

  1. Borbás Ágnes

    Kedves Kata! Gratulálok, büszke lehetsz magadra. Nemcsak azért, mert meggyógyultál (bár tényleg nem kis dolog), hanem azért is, mert ezt a tapasztalatot odaaod annak, aki még járja ezt a nehéz utat.

    Kedvelés

Hozzászólás